Viernes en la biblioteca

Hoy es el día mundial de la metereología, pero lo más importante es que hoy es viernes: el día mundial de la transformación de las almas, de iluminación de nuestra faz y de sempiterna alegría. De lunes a jueves la sonrisa de la bibliotecaria es forzada, agresiva y en absoluto espontánea.



En cambio, los viernes nuestros corazones rebosan de paz y júbilo. Nuestro cuerpo acompaña al sentimiento, y es donde nuestra transformación surge, natural y sencilla como nuestro espíritu.



Feliz día de la metereología polar a todos...



39 comentarios:

  1. Com es nota que n'hi ha que no treballen el cap de setmana.... Aaaarrrggggg!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. I per cert, seguint amb el tema cànon de biblioteques:

    http://periodistas21.blogspot.com/2007/03/menos-canon-y-ms-bibliotecas.html

    ResponderEliminar
  3. manu o.e.g.c.23/3/07 10:44

    Cristina, de qué grupo eres, ¿el de la primera foto o de la segunda?

    ResponderEliminar
  4. manu o.e.g.c.23/3/07 10:45

    Feliz día de la metereología polar
    Que mal lo van a pasar esas 4 chiquitas con clima polar.

    ResponderEliminar
  5. Cristina, de qué grupo eres, ¿el de la primera foto o de la segunda?

    De lunes a jueves del primero. Los viernes, del segundo.

    Que mal lo van a pasar esas 4 chiquitas con clima polar.

    Fíjate que a mí me da que ya habrá algún voluntario para hacerlas entrar en calor...

    ResponderEliminar
  6. manu o.e.g.c.23/3/07 10:52

    ya habrá algún voluntario para hacerlas entrar en calor
    Los hombres semos mu sacrificados y sensibles hacia las consecuencias del cambio climático.

    ResponderEliminar
  7. Qué sacrificios hacéis por el cambio climático...

    ResponderEliminar
  8. manu o.e.g.c.23/3/07 10:56

    Todo sea por hacerlas entrar en calor. Que no se diga.

    ResponderEliminar
  9. Anna, jo treballo com tu aquest cap de setmana, bé, dissabte matí i tarda a l abiblioteca. QUina rabia....

    Cristina, qu te vaya bien este fin de semana, ya que no curras... vigila no te constipes con tan poca ropa, jejeje

    Y referente a mi neurona, seguro que reflexiona pronto... Pues la tengo supera ajetreada esta mañana, la labadora, limpiar los platos, hacer la cama, prepara la comida, redcoger la ropa y tenderla, leerme un cómic para comentar,... todo esto hasta las 13h, luego, para currar hasta las 21h. Y si todo va bien, a las 22h a ver 300. Basado en el comic de Frank Miller.

    Así que no me la alboroteis!

    ResponderEliminar
  10. Fíjate que a mí me da que ya habrá algún voluntario para hacerlas entrar en calor...
    o voluntaria...
    Anna vaig llegir l´article a Iwetel i sí, sembla que gairebé tots estam d´acord. Tot i que a la llista hi ha algun membre que discrepa. Us animo a llegir-ho!!
    Salutacions

    ResponderEliminar
  11. Cristina, qu te vaya bien este fin de semana, ya que no curras...

    Bueno, estaré intentando arreglar la lámpara de la habitación, que JuanMagneto le ha echado el ojo y no pirula, y no son las bombillas...

    seguro que reflexiona pronto... Pues la tengo supera ajetreada esta mañana

    Eso lo puedes hacer en off, no necesitas la neurona hasta las 22h para ir a ver 300...

    Así que no me la alboroteis!

    ¡A sus órdenes, mi general!

    ResponderEliminar
  12. Us animo a llegir-ho!!

    vaaaaale...i si ens envieu les respostes a Iwetel? com normalment són discussions de geeks (ui, el que he dit), no estic donada d'alta...

    ResponderEliminar
  13. Bé...Jaume...gràcies pel suport...però jo tb treballo el diumenge... Crec que he guanyat "5 minipuntos"

    No us faig peneta?

    ResponderEliminar
  14. Bueno, estaré intentando arreglar la lámpara de la habitación, que JuanMagneto le ha echado el ojo y no pirula, y no son las bombillas...

    Igual tienes un personaje de Héroes en casa y no te habías dado cuenta... Juanma, el Fabuloso Hombre Jodeinstalacioneseléctricas.

    XDDD

    :-P

    ResponderEliminar
  15. No us faig peneta?

    Doncs sí. Quants dies a la setmana treballes? és habitual?

    ...Una caña y unas bravas para la señoooora, que se lleva dos gallifantes!!!!

    ResponderEliminar
  16. Juanma, el Fabuloso Hombre Jodeinstalacioneseléctricas.

    No sé cómo lo haces...Tendré que ir a Dolce Vita a explicarlo, porque no gano para reparaciones :p

    ResponderEliminar
  17. Es parte de mi magnetismo personal... Bzzzzzzm... Bzzzzzm.

    XDDDDDD

    :-****

    ResponderEliminar
  18. Doncs aquesta setmana treballo de dilluns 19 a divendres 30 NON STOP ( com l’MTV...)

    Per sort, no acostuma a ser habitual.....

    I encara vaig dient que m’agrada la meva feina... és que......

    La caña fijo que me la tomo...si no...no arribo a dilluns!

    ResponderEliminar
  19. I encara vaig dient que m’agrada la meva feina...

    T'agrada el dolor, eh? :p

    ResponderEliminar
  20. Hem vingut a aquest món a patir... (maleïda cultura judeo-cristiana ) :-P

    ResponderEliminar
  21. Hem vingut a aquest món a patir...


    necessitem un rentat de cervell urgent...

    ResponderEliminar
  22. com normalment són discussions de geeks
    defineix geeks...
    Sí, la major part dels missatges amb el títol ja en tens abastament. Però mira, alguns cops hi ha sorpreses!!

    ResponderEliminar
  23. Anna, doncs si que tens 5 punts, pero son MEGAPUNTS! La veritat, que currar diumenge es el pitjor. Jo vaig estar diversos anys treballant dissabttes i diumenges, i no mola gents. Ara només em toquen alguns dissabtes.

    Així que anims! SI vens per Reus t'invito a dinar!

    Per cert, al meu blog, m'he atrevit, i he començat a posar algo més de música, però els còmics no els deixaré de banda!

    Bye, bye

    ResponderEliminar
  24. defineix geeks...

    no sóc un diccionari, i darrerament estàs molt autoritari, Jaume...:p

    Però mira, alguns cops hi ha sorpreses!!

    Sí, i també hi ha sorpreses per les absències de segons quina notícia, com ara la del codi de Llull...

    ResponderEliminar
  25. Jo vaig estar diversos anys treballant dissabttes i diumenges, i no mola gents

    La veritat és que currar els caps de setmana..ejem...

    SI vens per Reus t'invito a dinar!

    Ui, mira que hi anem tots...:p

    ResponderEliminar
  26. ¿Todavía es temporada de calçots? :-P

    ResponderEliminar
  27. Si aquí a la que se dice 'comida', saltamos todos :DDDDD

    ResponderEliminar
  28. Aqui no son típics els calçots! Però si en voleu, en fem, jejeje

    Aqui tenim una beguda exclusiva tipus coca-cola, anomenada PLIM. I us haureu de beure una botella cadascú, i de postre Menjablanc.

    I si voleu també tenim una beguda alcoholica que es un combinat amb PLIM anomenada, Masclet. Així tots podem agafar un bon PET!

    Si us paseu per reus no oblideu buscar-me, que no mossego!

    ResponderEliminar
  29. Si us paseu per reus no oblideu buscar-me, que no mossego!

    Ets bibliotecari, evidentment que mossegues!!!

    ResponderEliminar
  30. no sóc un diccionari, i darrerament estàs molt autoritari, Jaume

    oh, jo que et tenia per deesa omnipotent i captora de tota sabiduria, XD (tampoc sé fer la rialla abreujada tipus guay. Ves a saber si XD significa ves a pastar o així)

    Jo autoritari? Si demano permís per a qualsevol cosa, no tergiversis!!! XXXDD))) (i ara? he encertat? sóc un desastre...)

    ResponderEliminar
  31. oh, jo que et tenia per deesa omnipotent i captora de tota sabiduria

    Ho sóc, ho sóc..una cosa és que sàpiga quelcom i una altra és que em prengui la molèstia de compartir el meu (infinit) coneixement...

    i ara? he encertat? sóc un desastre...

    El que ets és una joia! ;)

    ResponderEliminar
  32. Nou videoclip al meu blog. Aquest cop us aviso perque és el meu grup preferit.
    Pantera, amb una balada "Cemetery Gates"

    A un esmorzar us puc invitar si veniu en grup, doncs no m'arriba la nómina per tants dinars. jejeje

    ResponderEliminar
  33. Maaadre, pallá que vamos...

    A un esmorzar us puc invitar si veniu en grup,

    Seremos buenos niños e incluso nos podríamos llevar vales descuento :p

    ResponderEliminar
  34. Ups...Jaume, jo amb el Masclet em sembla que no m'atreveixo....potser el dia 7 de juliol.. :-) Es pot demanar cafè amb esmorzar? O l'esmorzar continental de Reus és amb PLIM?

    apalín...passeu-ho bé els que no treballeu el cap de setmana... (quina ràbia!!!!!!! :-)

    ResponderEliminar
  35. Es pot demanar cafè amb esmorzar?

    A veure ara quin menú ens organitza en Jaume...

    passeu-ho bé els que no treballeu el cap de setmana... (quina ràbia!!!!!!! :-)

    Ho procurarem i farem unes cerveses en honor dels que treballeu ;)

    ResponderEliminar
  36. No tenim nou post per aqui??
    Bé me n'aniré a esmorzar. I pensare en el meu nou... Espero que vosaltres també

    MOLT BONA SETMANA A TOTHOOOOOOM!!!!!

    ResponderEliminar
  37. Pero qué impacientes...ya va, ya vaaaaaaaaa....

    ResponderEliminar

 

Twitter

About