Biblioplayas

Siempre pensé que la biblioteca ideal, donde labrarse el futuro profesional, era la que instalan en las playas cada verano.

Curras dos o tres meses al año, con buenas vistas, bronceado asegurado y si te sabes mover incluso consigues una de esas sillas estilo socorrista! Además, con un poco de habilidad se puede intimidar a los suficientes usuarios como para ¡¡¡no tener que pagar un mojito en todo el día!!!

Bueno, pues una vez visto el estado del anterior propietario del cargo empiezo a tener mis dudas...















PS: ¡Os prometo que es bibliotecario!




76 comentarios:

  1. acolostico27/6/07 08:06

    SI es bibliotecario, sin duda, la falda hasta las rodillas...

    ResponderEliminar
  2. Lo que hay que hacer para prestar libros!!!

    ResponderEliminar
  3. incluso consigues una de esas sillas estilo socorrista!...

    Si bona idea , allà adalt com un socorrista atent a si algú s'ofega per prestar un llibre d'auxilis

    ResponderEliminar
  4. Le falta el moño, pero bibliotecario seguro: atrae todas las miradas!!! :D

    ResponderEliminar
  5. Bibliotecario con falda a lo dominatrix?? (hasta las rodillas)
    Imaginaba otra cosa :P

    ResponderEliminar
  6. Por cierto, el otro día se celebró una boda en mi pueblo y algunos invitados iban vestidos de sta guisa... Serían bibliotecarios???

    ResponderEliminar
  7. ¿Pero qué pueblo es ese?? :DDD

    Bibliotecario con falda a lo dominatrix??

    Pero esos calcetines, mú sexys como que no...

    ResponderEliminar
  8. Tanto quejarse de los quillos y sus radios, y va Matusalén dando la gaita a los pobres bañistas. ¡Mundo cruel!

    ResponderEliminar
  9. Pero esos calcetines, mú sexys como que no...

    No, molt sexys no són, però Nike n'ha tret uns especials per a córrer fins als genolls, argumentant que la pressió que fan els mitjons-mitges ajuden a la circulació i disminueix la fatiga

    ResponderEliminar
  10. I tota la vida escoltant que la pressió amb mitjons, mitges i demés és dolentíssima per la circulació...

    ResponderEliminar
  11. Po zi, es clar que la seva roba "és" especial

    ResponderEliminar
  12. No m'imagino al gimnàs fent bots amb mitjons fins al genoll, per molt nike que siguin...després dirien que, a més de bibliotecària, boja..(o són sinòmins?) :p (com portes el meme, Charly?...)

    ResponderEliminar
  13. El porto al cap, si tens tota la raó. No et pensis que no ho vull fer,i tant que ho faré

    ResponderEliminar
  14. ¿Pero qué pueblo es ese??
    Pos un pueblesito de interió en "Ervissa".. No dicís los de la Pinínsula que "les illes" són domini dels estrangers?... doncs també hi ha escocesos vestits de gala.
    Crec que no eren bibliotecaris, els faltava glamur ;D

    ResponderEliminar
  15. ¡Anda, lo que faltaba! Un bibliotecario soplagaitas. Es para estar de gaitas.

    ResponderEliminar
  16. No dicís los de la Pinínsula que "les illes" són domini dels estrangers?...

    No, no, no diem pas això, diem que les illes són alemanyes, i que vosaltres els que parleu en raru sou els estrangers...:pppp

    p.d. ah, però eivissa té poblets? caram, jo que pensava que encara anàveu a camell...

    (fora conyes una vegada vaig escoltar una conversa entre un barceloní i un mallorquí, i el primer li preguntava si anaven en camell...tot i que no m'estranya perquè més d'un m'ha demanat si anava a Girona en metro...)

    ResponderEliminar
  17. Pos un pueblesito de interió en "Ervissa"..
    Disco Ibissa Locomía...

    ResponderEliminar
  18. Manu, porfaplís... aquesta brometa nooo :(
    li preguntava si anaven en camell...
    Ai! quina llàstima el desconeixement mutu que hi ha, fins i tot entre les mateixes illes.
    Al meu company una vegada li preguntaren que si era cert que a Eivissa les dones anaven amb els pits a l'aire... Va dir que sí :PPP que era habitual trobar-se les dones en boles als supers, al cinema... jejejeje

    ResponderEliminar
  19. Les bibliotecàries incloses? guau...

    ResponderEliminar
  20. No, les bibliotecàries normalment es conformen amb un bon escote, per evitar que ens confonguin amb un moble qualsevol :PPPP (que en època d'exàmens sembla que aquesta sigui la nostra funció: ocupar aquell buit a la cadira darrera mostrador... EEEhhh, és broma, currem molt encara que l'usuari no sempre ho apreciï)

    ResponderEliminar
  21. Hablemos de cosas serias: 290 máquinas de condones, en bibliotecas y transportes
    http://www.20minutos.es/noticia/252713/0/transportes/condones/bibliotecas/

    ResponderEliminar
  22. currem molt encara que l'usuari no sempre ho apreciï

    Sí, sí, tot el dia...uns suors, una de feinada....ui, és l'hora del café, torno en una horeta...:DDD

    ResponderEliminar
  23. Rosa, es que hoy en mi blog hablo de ese tema y, claro, me lo habéis dejado a güevo ;-)

    ResponderEliminar
  24. "Las bibliotecas son espacios donde los jóvenes van a menudo a estudiar cuándo no están en casa."

    Gran definición de biblioteca...Buaaaaaaaaaa...¿espacios? ¿para estudiar? buaaaa, me voy a abrir las venas...

    ResponderEliminar
  25. Rosa, es que hoy en mi blog hablo de ese tema

    Abueeeeelo, deja ya los revivaaaals... :pppp

    ResponderEliminar
  26. Looooocooomiiaaaa!!!

    XDDDD

    ResponderEliminar
  27. Otro abuelete. Como me ponga a arquear ceja, veréis, veréis, panda de besatakethats...

    ResponderEliminar
  28. Otro abuelete..
    Queeeeee jo abueleeteee!!! Y el Madriiiiid campeóóón de Europaaa!!

    Sóc un xavalin

    ;}

    ResponderEliminar
  29. Això diuent tots...però només és en esperit, Charly...

    ResponderEliminar
  30. Que és per tú un abuelete?

    ResponderEliminar
  31. Dona no serà tant abuelete en Manu, jo "només" en tinc 27

    ResponderEliminar
  32. Llavors ets un iogurin...:pppp

    ResponderEliminar
  33. XDDDDDDDDDDDDDD, desnatat o amb bifidus ::::))))

    ResponderEliminar
  34. Dulce y con trocitos de fruta, sin colorantes ni conservantes ;)

    ResponderEliminar
  35. 290 máquinas de condones, en bibliotecas y transportes

    Fantàstics...com si no es trobessin prou sorpreses als lavabos de les biblioteques....

    ResponderEliminar
  36. M'han fet cas en la idea de substituir les discos per les biblioteques, aixó és el primer pas, a tremolar bibliotecaris.

    ResponderEliminar
  37. Charly, estimat Charly, benvolgut Charly...tu t'estimes les teves cames?...perquè ara mateix corren perill..

    ResponderEliminar
  38. JAJAJA, només us haureu de vestir extrema , darrera el mostrador i servir llibres no aptes per a tothom, com les discos, no passa res dona!!JAJAJA

    ResponderEliminar
  39. [amb veu carrasposa]Charly, charly, charly...aaah, no m'ho esperava d'un membre de la famiglia...vés, quina llàstima...T'enyorarem...

    ResponderEliminar
  40. Cristina-Heidi, esta noche estás castigada sin ver los dibus.

    Fdo.: el abuelete.

    ResponderEliminar
  41. acolostico27/6/07 12:54

    perquè més d'un m'ha demanat si anava a Girona en metro...

    Eso no es una muestra de ignorancia, sino un claro ejemplo de como de retrasados estamos en el desarrollo de las infraestructuras...

    ResponderEliminar
  42. Cristina-Heidi XDDDDDDD!!!

    ResponderEliminar
  43. Cristina-Heidi

    Dios mío, Manu, lo has clavao ;) una amiga hasta me llama Heidi jijijijiji (¿lo has dicho por decir o por algún otro motivo? ;) )

    Pero yo no quiero ver los dibus...Hoy toca Entre Fantasmas, ¿me dejarás verlo, abuelo?

    ResponderEliminar
  44. un claro ejemplo de como de retrasados estamos en el desarrollo de las infraestructuras...

    Sí, claro, ahora va a ser que el colega tenía visiones del futuro...

    ResponderEliminar
  45. perquè més d'un m'ha demanat si anava a Girona en metro...

    Però si no funcionen ni els trens impossible un metro

    ResponderEliminar
  46. ¿lo has dicho por decir o por algún otro motivo?
    Los caminos de Manu son inexcrutables ;-)

    "Entre fantasmas"... Tú misma, luego tendrás pesadillas y no podrás dormir en tu cuna. Por mi parte, estoy rodeado de usuarios-fantasmas y ya tengo bastante de ese tipo de espectros.

    ResponderEliminar
  47. No, si yo lo veo por Jim...creo que los dos cabríamos perfectamente en mi cuna, abuelito...

    ResponderEliminar
  48. Ui! Dolentota... jo la veritat és que te'l deixo tot per a tu, prefereixo sens dubte en Warry del CSI...tot i que tinc seriosos dubtes de que hi capigués en un bressol XDXDXD

    "perquè més d'un m'ha demanat si anava a Girona en metro...

    Eso no es una muestra de ignorancia, sino un claro ejemplo de como de retrasados estamos en el desarrollo de las infraestructuras..."
    Boníssim acolostico!!!! és molt bo per a la salut mirar el vas mig ple, si senyor!!!

    Gràcies a tots per les magnífiques estonetes que paso llegint els vostres comentaris, sou boníssims!!! ;P

    ResponderEliminar
  49. Ui! Dolentota... jo la veritat és que te'l deixo tot per a tu

    Posats a triar...em quedo amb en Joey de Medium, té un carisma que yum yum ;)

    I gràcies a tu per estar aquí amb noltros...

    ResponderEliminar
  50. És un plaer llegir-vos i a més a més poder-hi ficar cullerada!!! ;P

    I ja que parlem d'homes televisius, estic d'acord amb tu, trobo més interessant el de medium que no pas el de entre fantasmes...tot i que a mi qui realment em deixa KO és (no em piqueu per favor) House... Hugh Laurie em té el cor robat!!! M'agrada la seva mala llet, el seu cinisme i el poder dir el que li ve en gana quan li surt...d'allà mateix...XDXDXD

    ResponderEliminar
  51. OOOhhhhh!!! Seria un bibliotecari perfecte!!!! :DDDDD House yum yuuuum!!!!

    ResponderEliminar
  52. OHHHHHHHHHHHHHH! No hi havia pensat en ell com a bibliotecari però tens tota la raó!!!! Seria perfecte!!!! Ja me l'imagino amb el seu arqueig de celles!!!! Si ja ho fa a la serie sense demanar-li imagina't si fos bibliotecari!!! XDXDXDXD,
    me'l imagino assegut a la seva cadira, amb els peus damunt la taula fent botar la seva piloteta antiestrès!!! XDXDXDXD

    ResponderEliminar
  53. Per fi hem trobat el BIBLIOTECARI PERFECTE!!! (Si no fos perquè no és bibliotecari...catxis, no es pot tenir tot...). El seu arqueig de celles i aquests ulls blaus penetrants, la seva actitud cínica...és dels nostres, sens dubte, encara que ell no ho sàpiga :D

    ResponderEliminar
  54. El house... què voleu que us digui, a mi no em fa cap gràcia que un (que fa de) metge ens usurpi la nostra bibliomalallet. A que el meu arqueig de celles li fa pinyes al tiu aquest?!?! (no pregunto, afirmo!)

    ResponderEliminar
  55. Ja es hora de fer-lo passar al nostre costat fosc...perquè tal i com diu la Cristina és dels nostres tot i que encara no ho sàpiga!!!! XDXD

    ResponderEliminar
  56. No sé...em penso que amb amenaces no el convencerem...però segur que una bibliotecària dominatrix el podria hipnotitzar...

    ResponderEliminar
  57. Si, si, si! fa toota la pinta de que li agradin les bibliotecàries dominatrix...XDXDXDXD

    ResponderEliminar
  58. Em presento voluntària per aquesta missió tan complicada...sé que és un gran sacrifici que tots valoreu, però pels amics qualsevol sacrifici és poc...

    ResponderEliminar
  59. I que passa que la gent norma, no compta com a blibliotecari perfecte
    }(

    ResponderEliminar
  60. La gent normal no és bibliotecari...encara menys bibliotecari perfecte... :p

    ResponderEliminar
  61. "Em presento voluntària per aquesta missió tan complicada...sé que és un gran sacrifici que tots valoreu, però pels amics qualsevol sacrifici és poc... "

    Mira-la ella que espavilada!!! No sé, a mi també m'agradaria presentar-me per donar-te suport en aquesta difícil missió ;P
    Tinc la sensació que seria difícil doblegar-li la voluntat... ;P

    ResponderEliminar
  62. M'has ofés, m'estàs dient que sóc inferior a tots vosaltres. Crec que el meu exercit de paquethaiboxers està preparat per lluitar!!!

    XXXDDDDDD ;):p

    ResponderEliminar
  63. a mi també m'agradaria presentar-me per donar-te suport en aquesta difícil missió ;P

    D'acord...difícilment superarà el trauma en House...dues bibliodominatrix dominant-lo!!! muajuuauauauaujuaaaaa!

    ResponderEliminar
  64. Crec que el meu exercit de paquethaiboxers està preparat per lluitar!!!

    Ui que tremolo ;p però si el teus pequethaiboxers no són res comparats amb els meus ninjapingutecaris...

    M'has ofés

    Que vols ser bibliotecari? I doncs...no ets inferior, només...de "la resta"...

    ResponderEliminar
  65. Cristina, amb la teva rialla malèfica m'escarrufo tota...

    ResponderEliminar
  66. A mi només em surt un míser jejejeje, o com a molt un gñegñegñe (que no es sap si ès una rialla malèfica o el plor d'un bebè)

    ResponderEliminar
  67. Escarrufa't, i que s'escarrufi el món! mort i destrucció! ai, no...estoooo, com era...House serà nostre!!!
    (...quins lapsus més tontos...)

    ResponderEliminar
  68. Je, je, je, sou la pera! XDXDXDXD

    ResponderEliminar
  69. Començo un tema seriós i acabau xerrant d´homes!!!!
    Dones.... xDDD
    Hauria d´haver posat les dues alemanyes que em sortien en primer lloc en la pàgina de les resultats amb el titular (Corren perquè només queda un exemplar del Codi da Vinci)
    Bon estiu a tothom!!!
    PS: Vaig a superar la depressió que em suposa que en Matas es retiri de la política

    ResponderEliminar
  70. Hasta que no seais capaces de hacer llorar a un usuario/a no seréis las perfectas bibliotecarias XD

    ResponderEliminar
  71. Pero si lo hacemos cada treinta segundos, Manu...

    ResponderEliminar

 

Twitter

About