Memeada

Ser parte de la famiglia implica que a veces tienes que obedecer sus deseos. Y es deseo de Jaume que responda el meme que vilmente me ha lanzado: decir ocho cosas de mí que normalmente no se sepa, contaros algo de mí sorprendente. El problema es que mi vida será rara, pero no sorprendente. Así que me he rebanado los sesos buscando algo medianamente interesante que contar; y me ha costado sudores encontrar algo, la verdad. Allá van.

1. Cuando era pequeña cada vez que me daban un beso me restregaba la mano 'para limpiarme'. Odiaba profundamente que me besuquaeran, y sigo sin entender esa costumbre humana de poner tus babas en mejillas ajenas. Lo encontraba repugnante y me molestaba, para vergüenza de mi pobre madre que tenía que ver el espectáculo y disculparse con la persona besuqueadora. En la misma línea, cuando alguien me decía que tenía los ojos muy bonitos, cosa que pasaba con demasiada frecuencia para mi gusto, los ponía bizcos. A ver, los ojos tienen una utilidad práctica, y mientras tenga dos y me permitan ver...bueno, vale, soy una borde, pero es que era cansino, de veras. Nadie me dijo lo bonitas que son mis orejas, con lo preciosas que son. Snif.

2. Hasta los 15 años llevé pelo largo hasta la cintura, debido a la dictadura matriarcal impuesta. Acabé jartita y en cuanto pude, me lo corté, y seguí cortando...y cortando...hasta dejarlo al 2. Más fresquita...

3. Tengo especial debilidad por la cría de canarios, a los que ponemos siempre nombre de personaje de cómic, según su carácter y su aspecto. A la primera pareja no les pusimos nombre, pero el resto y por orden cronológico: Zipi, Zape, Jimmy, Pixie, Dixie, Leo (de Leoncio), Jaimita, Piolín y Silvestre. Este mayo nació un polluelo, hijo de Piolín y Leo, al que llamaremos probablemente Rantamplan, aunque no está del todo decidido. Fotos aquí.

4. Me gusta cocinar. Normalmente los domingos preparo pasteles, con predominio del pastel de frambuesas, avellana y coco, o el de chocolate blanco. Aunque tengo que seguir practicando, porque no acabo de pillar el punto de perfección..Del mismo modo, también me encanta hacer pizzas. El lunes pasado compré el libro de Fabián Martín, y ayer ya puse en marcha la primera, de jamón serrano. Fue absolutamente espectacular.

5. Soy bastante obsesiva compulsiva, y no puedo irme de casa sin comprobar unas tres veces que he cerrado la puerta. Me pasa lo mismo con la taquilla en el gim. A veces me siento ridícula comprobándolo todo tanto, y ya me véis preguntando sieeempre a Juanmita ochenta veces si está seguro de haber cerrado bien la puerta. Bendita la paciencia que tiene, y gracias por no enviarme a paseo cada vez que lo hago...

6. Detesto los lugares concurridos y los rehúyo siempre que puedo. Me asfixian. No puedo con ellos, me superan. Podemos concluir que soy bastante asocial, y en las conversaciones en grupo, rara vez hablo; y claro, las pocas veces que abro la boca, hay expectación, lo que hace que aún hable menos.

7. Nunca digo mi fecha de cumpleaños. N-u-n-c-a. Sólo lo sabe mi familia cercana, y porque no pude engañarlos el día del parto, que sino...

8. No puedo domir con las puertas abiertas y necesito total oscuridad para conciliar el sueño. Reconozco que en verano es complicado...


Hasta aquí yo. Próximamente....a ver, los convocados son: Posh Spicy, Jaume Julià, Geekteca y Charly...y Anna, Mar, y Rosa si les apetece, y como no tienen blog, pueden ponerlo en este post como comentario o como prefieran. Juanma se salva porque ya fue convocado hace dos meses...

21 comentarios:

  1. També ho farè, crearé un blog per mí, ja que el forobartoliano és compartit( quatre matats) i monotemàtic

    ResponderEliminar
  2. EN les fotos dels periquitos ets la que porta una samarreta blava?

    ResponderEliminar
  3. Ohh Cristina, m'has fet un pèl més feliç, ja et coneixem, un peèl més tots!

    Jo també tinc moltes manies, pero algunes millor no explicarles.

    Bon cap de Setmana atothom!!!

    ResponderEliminar
  4. Tu felisidad es mi felisidad, joven padawan :p

    Bon cap de setmana...

    ResponderEliminar
  5. I ara vé quan jo m'escaquejo subtilment... Voleu dir que m'he de confessar a vosaltres? Em fa vergonya que vegeu quan poc interessant som.

    ResponderEliminar
  6. Escaquejar-se és lleig, lleig, lleeeig...què se n'ha fet de la valentia de les bibliotecàries? que no es digui! :D Fet i fet, tu tries què ens vols explicar ;) Vaaaaaaaa...por fi,por fi, por fi...

    ResponderEliminar
  7. OHHHHHHH! que maco! Moltes gràcies per compartir amb noslatres algunes de les teves intimitats!
    Com que som divendres i a la ciutat on treballo encara no sabem qui serà proclamat alcalde (txan-txan...)i estic quasi bé soleta a la meva paradeta intentaré també dir-hos unes quantes coses sobre mi ;P

    1. De petita ja m'encantaven els llibres, de fet, em passava les tardes dels dies laborables i dels dissabtes a la sala de lectura infantil de la Caixa de Catalunya de la meva ciutat llegint... (no era la única però, no, eh? sóc un xic rareta però res de l'altre món ;P)
    De fet recordo que sovint he somiat que seria bibliotecària ( i al final ho sóc...)

    2. M'encanta l'art i tot el que l'envolta (museus, tot tipus d'art, cinema, música etc... Suposo que per això abans de fer-me bibliotecària vaig estudiar història de l'Art ;)

    3. M'encanten els gats, actualment en tinc dos però n'he arribat a tenir 5 (distribuïts en diferents seccions familiars : avis, tiets... a tothom els encolomo gats! Per a mi tenen un aire de misteri i individualitat que trobo irresistible... d'altra banda, per molt que diguin, quan t'adopten (perquè els gats adopten als humans i no a l'inrevés) són fidels tan o més que els gossos i ho dic des de l'experiència ;)

    4. Una altra passió que tinc és la natació, em desestressa i em dona força i molta energia positiva!

    5. L'altra passió meva és viatjar, em passaria el temps viatjant i coneixent racons del món, dels llocs que m'han impressionat més i que us vull recomanar hi ha la Xina, Egipte i Itàlia ( per a qui també li agradi l'art)

    Molt bon cap de setmana!!!

    ResponderEliminar
  8. Coincidimos en 1, 5, 6 y 7 (casi en el 8). En cuanto al 4, espero probar uno de tus pasteles (si ves mi meme la adicción alos dulces es una de mis perdiciones).

    Charly, confiemos que la samarreta fuera blava i no blanquiblava ;-)

    Mar, ¡eran 8! Los de Letras sois la leche XDDDDDDDDD

    ResponderEliminar
  9. Yo también tengo que cerrar todas las puertas para dormir... hasta las de los armarios! (aquí cada cual con sus rarezas, jeje)
    Ah, de momento sobrevivo al cambio de país, trabajo, etc...

    ResponderEliminar
  10. Good heavens, veig que se m'ha girat feina!...en fi, faré una prospecció i a veure què us puc explicar...sort que sóc un replicant...

    ResponderEliminar
  11. Bé, disparo avui que tenc temps:
    1. La meva primera experiència traumàtica relacionada amb biblioteques: quan unes nenes de 8è em feren creure que havia romput un conte que acabava de treure de la biblioteca escolar. Vaig estar ANYS a atrevir-me a tornar-hi.
    2. Em vaig empassar els tres volums del Senyor dels anells )(i també el Quixot) abans d'acabar l'EGB
    3. El somni de la meva vida: quan em toqui una primi comprar i restaurar la casa dels meus avis paterns. Imprescindible sembrar-hi una malva al jardí.
    4. La meva faceta (més o menys) creativa: dibuixar homes i dones grassonets en pilotes i, en general, dibuixar éssers imaginaris (com porcs amb ales de papallona, i burrades així)
    5. Una fòbia: les altures. En un balcó d'un tercer pis ja em marejo.
    6. Una imatge xocant que he vist fa poquet (no és només memeu, però jajajajaja): el meu company llaurant amb el tractor, dins una boira de pols espessíssima. Quan arriba al meu costat i baixa del tractor resulta que va en calçotets!! (menys mal que això d'intenné no és lo seu, que si llegeix això estic llesta)
    7. Som escorpí i del 73... em sembla que dec semblar la mare de la majoria de voslatres.
    8. El meu secret més inconfessable: jo també tenc un bloc, però seguirà sent el meu secret.
    Bon cap de setmana a tot@s

    ResponderEliminar
  12. @Rosa: coincideixo amb tu en 2 i 3.
    I jo sóc nascuda uns anys abans que tú...je,je, :)

    ResponderEliminar
  13. jajaja que bo, que bo.

    Jo també m'asseguro de tancar bé les coses (a vegades em sento tonta també, quan tanco el cotxe amb el mando a distancia i tot i aixi tinc ke comprovar que totes les portes estiguin ben tancades xD)

    Sempre quan veig aquestes confessions penso.. mira que som molts al món, però sempre tenim manies semblants a les dels altres, en el fons, tot el món és friki, però només uns quants s'atreveixen a confesar-ho,

    2. Em vaig empassar els tres volums del Senyor dels anells )(i també el Quixot) abans d'acabar l'EGB

    ... ets admirable!

    els gats [...]són fidels tan o més que els gossos i ho dic des de l'experiència ;)

    Digues que si!! Jo tinc un gat (el kiwi!) i és com tenir un gosset: et segueix a tot arreu, t'espera quan no hi ets.. i no l'has de treure a passaejar perque ja passeja tot solet jiji

    ResponderEliminar
  14. No soc admirable... no he contat que també devorava les novel·letes de Marcial Lafuente Estefanía (mira que eren dolentes, però a "duro" cadascuna què voleu)... fins que mon pare les va cremar totes
    (jo devia tenir 8 o 9 anys, i crec que he quedat mig tarada)
    jujuju

    ResponderEliminar
  15. Ole, ole…ja m’han liat…Gràcies Cristina. Gràcies Jaume…Que consti que no m’agrada parlar de mi…La veritat és que m’agrada més escoltar (cotilla? Potser una mica, si.. ). Però aquí va...No quedarem malament, ara...

    1 – Sóc filla d’una pubilla i un hereu d’una casa de pagès del Bages. La tercera, per més senyes. Vaig néixer amb 15 dies d’antelació (per motius més que curiosos), amb el conseqüent trauma per la meva mare, que tenia pendent triar els ous (és a dir classificar-los per mides per poder-los vendre) i collir dos presseguers que estaven al punt abans de posar-se de part.. Una entrada amb mal peu per la precària economia familiar.

    2 – M’encanten els animals. Bé, exceptuant aquells que piquen i em provoquen al•lèrgies (crec que és coneguda la meva mala relació amb insectes / cuques de claveguera). Durant la meva vida he tingut gats, gossos, canaris, conills d’indies, hàmsters, etc...La meva santa mare encara recorda la meva dèria per tenir una tortuga de terra…per tenir un os..per tenir un cavall…per tenir un estruç (si…vaig passar una fase estruç…què passa!…)

    3 – A l’edat de 12 anys aproximadament vaig guanyar un concurs de portades de la Revista Cavall Fort. El meu únic èxit destacable en el tema creatiu... Ràpidament vaig assumir que dibuixar no em permetria guanyar-me la vida....

    4 - La meva altra faceta artística és el ball. Cinc anys de ballarina en un esbart (Grup de Dansa Cor de Catalunya). Araneses, La Marina, Jotes valencianes, mallorquines...la flor i nata del folklore dels països catalans. Sabatilles, enagos, corpinyos i monyo....Si...la meva relació amb el monyo bé per diverses bandes...

    5 – No recordo exactament a quina edat, vaig tenir l’impuls d’aprendre, de manera autodidacta, a tocar la flauta dolça. No ho recordo gaire bé. Com us podeu imaginar, la meva família ho recorda claríssimament (i amb cert dolor...)

    6 - He estat a la presó..... A la Model, més concretament.....Actuant amb l’esbart (malpensats!). El públic més agraït que hem tingut mai....

    7 – Tothom té un passat musical, alguns més vergonyós que altres. El meu es diu Bryan Adams. Any 94, plaça de toros Monumental de Barcelona, amb samarreta de la gira i cridant com una loca “Run to you”... Per sort evolucionem i els gustos musicals m’han portat per altres camins.....

    8 – El més importat per definir la meva persona: No m’agrada el formatge! No entenc com la gent es pot posar a la boca una cosa que fa tan mala olor... i en alguns casos està ple de penicil•lina!...


    Apa...ja m’he “confessat”....

    ResponderEliminar
  16. Cristina tranquil·la, jo he arribat a perdre l'autobús per tornar a casa a comprovar que havia tancat la porta! Serà cosa de les biblitecàries això, la meva "jefa" confesa tenir aquesta adicció també!!

    ResponderEliminar
  17. jo he arribat a perdre l'autobús per tornar a casa a comprovar que havia tancat la porta

    XDDDD estem fataaal...com diu Bibliogirl, si a l'hora de la veritat, aquestes manies que ens semblen pròpies i úniques no ho són gens ;)

    ResponderEliminar
  18. El més importat per definir la meva persona: No m’agrada el formatge! No entenc com la gent es pot posar a la boca una cosa que fa tan mala olor... i en alguns casos està ple de penicil•lina!...

    Quantes coses ens posam a la boca que fan mala olor.... En el meu cas el formatge és la millor d´elles xDDD

    ResponderEliminar
  19. Quantes coses ens posam a la boca que fan mala olor.... En el meu cas el formatge és la millor d´elles xDDD

    Estoo...jo de vostè afegiria alguna explicació al tema...per evitar malinterpretacions... (tot i que em sembla que ja és massa tard :-) )

    ResponderEliminar
  20. No dona, que darrerament ja estic donant massa informació sobre la meva persona...

    ResponderEliminar

 

Twitter

About