El secreto de la pócima

Una persona, digamos, normal se despierta somnoliento, con ojeras y con las arrugas de las sábanas marcadas en la cara. Por desgracia, los bibliotecarios no somos una excepción en eso: cuando despertamos de nuestro merecidísimo, profundo y reparador sueño, nuestras cejas no obedecen el impulso natural de arquearse, y nuestros bíceps permanecen lánguidos en nuestro cuerpo. Ni siquiera la pierna hace ademán de levantarse en una simple patada voladora. Sin embargo, estamos en posesión de una pócima secreta; un brebaje que nos devuelve nuestro habitual mal humor y las ganas de patear traseros de usuarios tocapelotas. Bueno, de acuerdo, no os mentiré. En realidad, el secreto no es tal...tenemos que confesaros, pequeños saltamontusuarios, que el truco está en el envoltorio. O mejor dicho, que un bibliotecario no bebe jamás café en una taza del montón, sino con una que debe indicar su pertenencia al gremio. Y así recordar sus objetivos diarios: poner cara de disgusto, hacer mohínes, arquear cejas y hablar crípticamente. Si tiene tiempo para catalogar, será la leche...



34 comentarios:

  1. El que donaria ara mateix per un cafè decent d'una cafetera decent.....

    ResponderEliminar
  2. acolostico27/8/07 10:24

    El gran negocio de las drogas, y sus artilugios personalizados asociados, para tomar café como todo el mundo, pero marcando un individualismo tan occidental...

    Pues yo no tomo café...

    Estoy por otros líquidos...

    ResponderEliminar
  3. Estoy por otros líquidos

    No sé porque lo intuía XD

    ResponderEliminar
  4. El que donaria ara mateix per un cafè decent d'una cafetera decent

    Jo ja et convidaria (ara mateix m'arriva la flaire de la cafetera), però no sé si et deixarien escaparte del zulo :p

    ResponderEliminar
  5. Jo ja et convidaria (ara mateix m'arriva la flaire de la cafetera), però no sé si et deixarien escaparte del zulo :p


    Aaarrg! No em facis dentetes!
    Mmmm, no sé...crec que si m'esforço podria trencar la cadena que em lliga a la pota de la taula...deixa'm pensar, deixa'm pensar....

    ResponderEliminar
  6. Estoy por otros líquidos

    si...la fama el precedeix....

    ResponderEliminar
  7. El gran negocio de las drogas, y sus artilugios personalizados asociados, para tomar café como todo el mundo, pero marcando un individualismo tan occidental...

    discrepo...el continent tb és important! Provi de beure un cafè en un got de porexpan i m'ho explica... (uix....)

    ResponderEliminar
  8. PERFAVOOOOR!! Que vengui algú a salvar-me i em porti una mica de beuratge cafeínic.
    Quin dilluns al·lots!!!

    ResponderEliminar
  9. crec que si m'esforço podria trencar la cadena que em lliga a la pota de la taula...deixa'm pensar, deixa'm pensar

    Si vols et paso un entrepà d'aquells amb sorpresa en forma de llima.

    ResponderEliminar
  10. Que vengui algú a salvar-me i em porti una mica de beuratge cafeínic.

    T'ho puc enviar per mail si vols...

    ResponderEliminar
  11. T'ho puc enviar per mail si vols...
    Pufff. Plè de zeros i uns també em farà aixoroir? Nosenosse

    ResponderEliminar
  12. Efecte psicològic que en diuen...

    ResponderEliminar
  13. un brebaje que nos devuelve nuestro habitual mal humor

    Por la mañana no hace falta brebaje para pillar mal humor... el despertador ya lo inyecta! Artilugio del demonio!!!

    ResponderEliminar
  14. Artilugio del demonio!!!

    Lo inventaría un usuario...:p

    ResponderEliminar
  15. A mi el cafè ni fu ni fa; en prenc, sí, però adulterat: amb llet i sucre. I si no em prenc estic igual de despert o d'adormit que si en prengués... ara, si en prenc després de les 10 de la nit, llavors no dormo. Està comprovat.

    Us deixo un regalet:

    Tassa

    (Jo no hi he estat, eh! Me la van portar.)

    ResponderEliminar
  16. Repeteixo l'enllaç:

    Tassa.

    Millor ara, no?

    ResponderEliminar
  17. I si no em prenc estic igual de despert o d'adormit que si en prengués

    Home, això és per què no apliques una terapia de xoc. Jo em prenc una cafetera de 4 tases tot solet i vaja si desperta... Això sí, ja no prenc més en tot el dia. Mètode Obèlix que en diuen.

    ResponderEliminar
  18. Jo que pensava que els bibliotecaris prenien tè!!!
    serà que m´estic convertint en un arxiver d´incògnit....
    au (això queda una mica "campechano", jaja), a disfrutar del que queda d´estiu

    ResponderEliminar
  19. Si, si, a disfrutar... Perquè oer aquí avui no enguaita ningú. Que sou tot@s de platja???

    ResponderEliminar
  20. i a Mallorca hem d´estudiar!!! be, això i veure la selecció espanyola de bàsket!!!

    ResponderEliminar
  21. Platja? mi no comprender conceto...

    En Madrit no hay playa...

    Vaya, vaya... o això deia la cançoneta.

    i veure la selecció espanyola de bàsket!!!

    O sí, a veure si ho fem tan bé com en el mundial.

    ResponderEliminar
  22. mmmmm...habra tazas con el logo de absys??? o mas bien...de Baratz?? jeje, es para terminar de rizar el rizo :P

    PD: me voy a pintar una con la Z-3950 xDD

    ResponderEliminar
  23. Ooooooooooooooh!!! mencanta!!!!

    llàstima q no m'agradi el cafè!!! Jo a no sé quina web (potser va ser aqui mateix) vaig veure collars de gat amb el número, això si que ho compraria! (pel meu gat)

    jajajaja

    ResponderEliminar
  24. XDDDDDDDD
    Feia estona no veia un acudit i uns comentaris tan simpàtics. D'on ho treieu?.
    A la nostra biblio es va jubilar la cafetera i l'empresa diu que no en compra una altra. Després de sopesar si en compram una els empleats em decidit pasar-nos al nescafé i amortitzar més el microones. Per cert, el té també està a l'ordre del dia: blanc, verd, vermell, ... i a vegades tiles i camomil·les. Segons vengui el dia i l'humor dels "quefes".

    Moltes gràcies per fer possible aquest bloc.
    Es un bon "reanimant". Francament ha estat una sort trobar-vos, frikitecaris. Salutacions!!

    ResponderEliminar
  25. Moltes gràcies per fer possible aquest bloc.
    Es un bon "reanimant". Francament ha estat una sort trobar-vos, frikitecaris. Salutacions!!


    Gràcies a tú per visitar-nos i benvinguda.

    ResponderEliminar
  26. Jo que pensava que els bibliotecaris prenien tè!!!
    serà que m´estic convertint en un arxiver d´incògnit..


    Doncs serem dos, perquè jo prenc te en la intimitat...

    ResponderEliminar
  27. Pena que las cafeteras automáticas no hagan cappuccino...

    ResponderEliminar
  28. La nostra cafetera automàtica fa fins i tot xocolata... però crec que els de l'empresa que la porta no l'han netjat en tot el mes d'agost... EEECCCSSSS
    Crec que haurem de continuar sortint a la cafeteria, quina pena
    ;DDDD

    ResponderEliminar
  29. Doncs serem dos, perquè jo prenc te en la intimitat..
    A la fi has sortit de l´armari!!! jo ho vaig provar fa temps i ja he acosenguit que els meus familiars em tornin a dirigir la paraula

    O sí, a veure si ho fem tan bé com en el mundial.
    pufff, gairebé em quedo sobat. El millor va ser l´animador que estava super loco. Un tal suso que no veigs com la va liar...

    ResponderEliminar
  30. Me estoy barruntando un nuevo programa de televisión... Frikitecamera Café, o algo así.
    XDDDDDDD

    ResponderEliminar
  31. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  32. frikitecameracafe
    oooh, eso da para un artículo, jeje

    ResponderEliminar

 

Twitter

About