En proceso

Sssssh...no la molestéis si sabéis lo que os conviene...


58 comentarios:

  1. Cualquiera abre el pico con esa prenda ahí presente...

    ResponderEliminar
  2. Tiene aspecto de no necesitar arqueos de ceja para acojonar: su mera presencia, el sentirte escrutado por los ojos que hay bajo esas gafas de azafata del Un, dos, tres... Todo ello te paraliza, como si fueras un animalillo abatido por una serpiente.

    ¡Respetémosla! :-)

    ResponderEliminar
  3. Sí, con esas gafas debe salirle el arqueo de cejas amplificado por el efecto lupa...

    o_Ô

    ResponderEliminar
  4. Yo creo que esta, más que arqueo, usa la famosísima y poderosa mirada_por_encima_de_las_gafas...:ppp

    ResponderEliminar
  5. Es como la Mirada Acero Azul, pero en bibliotecaria. :-P

    ResponderEliminar
  6. Cristina dijo:
    mirada_por_encima_de_las_gafas


    Pues le va a costar lo suyo debido al tamaño de las mismas...

    ResponderEliminar
  7. Pues le va a costar lo suyo debido al tamaño de las mismas...

    Cuestión de práctica...se las pone en la punta de la nariz, al límite de lo que la ley de la gravedad le permita, y en ese minúsculo espacio entre su ceja y las gafas, condensa su odio y lanza la potente mirada...

    ResponderEliminar
  8. Dios! Esta foto de que siglo es???
    Que hortera la mujer, jejeje que buena la foto

    ResponderEliminar
  9. Que hortera la mujer

    Es el prototipo de bibliotecaria atemporal :ppppp

    ResponderEliminar
  10. Yo aun diría más: es un arquetipo.

    ResponderEliminar
  11. Es el prototipo de bibliotecaria atemporal
    atemporal? diria que aquesta no és una de les seves qualitats.
    Me´n vaig una setmana i aquí hi ha més activitat que a Mango y Zara!!!

    ResponderEliminar
  12. HAS TORNATTTTTTTTTTTTTTT!!!
    Aupa Jaaaume!!!! Que t'hem enyorat!!!! Com pots veure, no ens pots deixar sols ;)

    Petonets!

    ResponderEliminar
  13. ja veig ja!!!
    jo encara m´estic desintoxicant de kebabs i nargiles....
    be, vaig a seguir estudiant que estic a la biblioteca

    ResponderEliminar
  14. Ja ens explicaràs quan puguis! ;)

    ResponderEliminar
  15. jo encara m´estic desintoxicant de kebabs

    Ni que hubieras estado un fin de semana saliendo por el Raval... :-P

    ResponderEliminar
  16. La senyora impacta sí...però em sembla que és un fòsil i per això no pot arquejar la cella...Segur que té artrosi a tot arreu (inclososo DNI i CDU)

    ResponderEliminar
  17. (inclososo DNI i CDU)

    I aquí és on demostra la Posh Spicy que és més frikitecària que tots nosaltres plegats!!!!

    ResponderEliminar
  18. Posh spicy ha dit:
    és un fòsil i per això no pot arquejar la cella


    Sí, bibliotecarius antecesor. Recent trobada a Atapuerca.

    ResponderEliminar
  19. Sí, bibliotecarius antecesor. Recent trobada a Atapuerca.
    Un respecte per a les bibliotecàries de més edat... que tenen més experiència que nigú en torejar als usuaris!!! A més, amb la proximitat de la jubilació no es tallen ni un pel a l'hora de manifetar la mala llet que faci falta :DD

    ResponderEliminar
  20. no es tallen ni un pel a l'hora de manifetar la mala llet que faci falta :DD


    Doncs sí que tens raó...però a la de la foto li manca el monyo per arribar a ser l'antecessor primus...:p

    ResponderEliminar
  21. acolostico14/8/07 12:45

    a mi esta como usuario, no me da miedo, por el tamaño...

    Es muy pequeña si lo comparamos al libro de bolsillo que esta ojeando, que no no nos engañemos es de la colección booket seguro...:-P

    Aunque ya dicen que la mejor confitura y el peor veneno siempre en el frasco pequeño...

    ResponderEliminar
  22. Uy, me parece que te está arqueando una ceja, acolostico...¿no sientes ni un pequeño temor? :p

    o_Ô

    ResponderEliminar
  23. Rosa ha dit:
    Un respecte per a les bibliotecàries de més edat


    ¿On és la falta de respecto? Fins i tot ho he dit en llatí :PPP

    ResponderEliminar
  24. Tenint en compte que no sé què és la CDU o el CDU...Jo no sóc FRIKITECÀRIA....Només sóc una usuària (camuflada) això sí...

    ResponderEliminar
  25. Per altra banda, també tinc "usuaris"....

    ResponderEliminar
  26. Només sóc una usuària (camuflada) això sí...

    O sigui que ets un xai disfressat de llop :ppppp

    ResponderEliminar
  27. ¿On és la falta de respecto?

    Em sembla que a la Rosa li van els dinosaures :ppppp ;)

    ResponderEliminar
  28. "O sigui que ets un xai disfressat de llop"

    Siiiii, i menjo bibliotecaries i frikitecaries que no tracten bé als usuaris...I m'importa poc la seva edat o condició

    ResponderEliminar
  29. Els xais son herbívors, Posh Spicy. Però no m'estranya que vulguis menjar bibliotecàries i/o frikitecàries, tenim una carn tan fresca...estem tan bones...:pppppp

    ResponderEliminar
  30. "Els xais son herbívors"

    Però jo, relament,no sóc un xai...Malgrat l'entrada anterior, només ho semblo...

    ResponderEliminar
  31. "no m'estranya que vulguis menjar bibliotecàries i/o frikitecàries, tenim una carn tan fresca"

    Això tampoc és correcte, més aviat em menjaria frikitecaris/bibliotecaris però com n'hi ha tan pocs...

    ResponderEliminar
  32. Aaah...ara entenc els teus ullals...:p

    ResponderEliminar
  33. més aviat em menjaria frikitecaris/bibliotecaris però com n'hi ha tan pocs...

    Ai, estimada, quanta raó tens!!!!!

    ResponderEliminar
  34. Un record especial per a una sra. que era bibliotecària a un poble d'Eivissa.
    Ella anava ala biblio, es posava a fer punt... i si algun usuari gosava fer-li alguna pregunta li feia un arqueig se celles per sobre les ulleres que es quedava gelat!!! Un respecte per a les pioneres!

    ResponderEliminar
  35. I ara em diràs que veient-la va ser com vas arribar a la conclusió que volies ser bibliotecària! :ppppp

    ResponderEliminar
  36. a mi esta como usuario, no me da miedo, por el tamaño...
    Es muy pequeña si lo comparamos al libro de bolsillo que esta ojeando

    A veure sr. acolostico...Té algun problema amb les persones d'estatura "compacta"??? No subestimi la mala llet dels petits....

    Un record especial per a una sra. que era bibliotecària a un poble d'Eivissa

    Uala...la setmana passada em vaig fer una foto amb una placa d'una biblioteca d'Eivissa... Quina gràcia.... (rara que és una...però col•lecciono fotos de plaques i senyals de biblioteques...)

    ResponderEliminar
  37. I ara em diràs que veient-la va ser com vas arribar a la conclusió que volies ser bibliotecària!

    No se la Rosa...però jo és un tema en el que no vull aprofundir...les motivacions que em van portar a entrar a la famosa escola de bibliotecàries.... uix....

    ResponderEliminar
  38. Escola de bibliotecàries? carinyet...de quin mil.leni ets? :pppp ah, si hi ha cap foto interessant...ja saps, darling ;)

    ResponderEliminar
  39. em vaig fer una foto amb una placa d'una biblioteca d'Eivissa
    Quina curiositat, què diu la placa?
    I ara em diràs que veient-la va ser com vas arribar a la conclusió que volies ser bibliotecària!
    Li hauria d'haver demanat que em donés classes de fer punt... Això de les labors no és el meu fort :PPPP
    jejeje

    ResponderEliminar
  40. Escola de bibliotecàries? carinyet...de quin mil.leni ets?

    Vas llesta si et penses que contestaré a aqueta pregunta...
    Només et diré que no vaig estudiar al carrer Melcior de Palau....

    Quina curiositat, què diu la placa?
    Biblioteca pública Marià Villangómez

    ResponderEliminar
  41. Només et diré que no vaig estudiar al carrer Melcior de Palau....

    Al costa de Maternitat, igual que jo? perquè si ets anterior...

    ResponderEliminar
  42. A Sant Miquel de Balansat! Que bé!!
    "Voler l'impossible ens cal, i no que mori el desig"

    ResponderEliminar
  43. Placa realitzada pel ceramista Toniet, una eminència, per cert

    ResponderEliminar
  44. Al costa de Maternitat, igual que jo? perquè si ets anterior...

    Efectivament! Al carrer Hospital no hi vaig posar els peus!!!
    Ai...aquelles columnes al mig de les aules....

    Placa realitzada pel ceramista Toniet, una eminència, per cert
    Ep! aquesta informació no sortia a la guia! :-)

    ResponderEliminar
  45. Ai...aquelles columnes al mig de les aules....

    Per fer becaines, ideal...

    ResponderEliminar
  46. A mi les companyes del carrer Hospital! Aquesta canalla s'està passant. GRRRRRR! Es deuen pensar que el món va començar quan ells van néixer.
    A que començo a repassar l'estètica jovenívola....

    ResponderEliminar
  47. A que començo a repassar l'estètica jovenívola....

    Oh, sí, si us plau, com ens riuríem!

    Ai, Gamoia, veig que t'he fet saltar, ja era hora, que feia dies que no deies res :ppppppp

    ResponderEliminar
  48. A que començo a repassar l'estètica jovenívola....
    crec que en tendrás per una bona estona!!!
    Comença per aquests calçons estil falda que s´han posat de moda, o per la jaquetes que no tapen la panxa o per aquestes sabatetes estampades a quadres....
    Per cert, sa de sa foto em recorda en Galindo (al de Tele 5 em refereixo)

    ResponderEliminar
  49. Comença
    Si no tens incovnenient, clar xDD

    ResponderEliminar
  50. sa de sa foto em recorda en Galindo (al de Tele 5 em refereixo)

    Ara que ho dius, sí...;)

    ResponderEliminar
  51. Doncs, per començar, què me'n dieu d'això d'arrossegar els pantalons per terra, de manera que escombrin la biblioteca? Si hi ha algun escarabat, de pas, també se l'enduen. Les senyores de la neteja estan súper contentes :-)

    ResponderEliminar
  52. Això d'arrossegar els pantalons mola molt quan t'ho mires des del mostrador: els intents per no trepitjar-se i no caure, amb el genoll que no es pot doblegar bé i el conseqüent efecte "patatiesa"...Em sembla que no només les dones de fer feina estan contentes :DDDDD i a més de l'espectacle et deixen el seu caminet ben net i polit...;)

    ResponderEliminar
  53. Problemes seriosos per caminar sense caure els tenen els xicotets amb els pantalons a mitja cama. Això sí, comparteixen amb les noietes el gust per fer desfilada d'underwear.

    ResponderEliminar
  54. sense caure els tenen els xicotets amb els pantalons a mitja cama

    Deu ser que algun monstre malvat els ha robat els cinturons de l'armari...entenc que per fer skate s'ha de dur roba ampla, però fer-ne un estil twent_ four_hours...I a sobre acostumen a ser miniiogurcins, o sigui que ni tan sols alegren la vista, puaj...

    ResponderEliminar
  55. Passem a la zona superior. Aquestes samarretes, retallades de mala manera, que ara tapen una espatlla i ara l'altra. Asimetria de parrac per ensenyar tiretes de colors.

    ResponderEliminar
  56. Asimetria de parrac per ensenyar tiretes de colors.

    Quina definició més visual...però de la part superior el que mola més, i amb diferència, són els "cubretetas"...

    ResponderEliminar

 

Twitter

About