Que lo que Dewey ha unido no lo separe el friki

Frikihermanos: nos hemos reunido aquí para celebrar la unión de Lourdes y Jaume. Bienvenidos seáis todos, frikis y tecarios. Nuestra reunión no es sólo un acto de frikismo, es una reunión de la Hermandad de la Adoración de la Santa CDU, que todos llevamos en el corazón; por eso nuestra alegría es la alegría de la Hermandad. Participemos en esta celebración unidos en la plegaria por los nuevos frikiesposos.
Habéis venido aquí, frikiesposos, para que Dewey garantice con su sello vuestro amor, ante el pueblo de Ranganathan aquí congregado y presidido por su ministra. Un día fuisteis consagrados en el CATMarc; hoy, con un nuevo sacramento, Dewey va a bendecir vuestro amor, y os enriquecerá y dará fuerza, para que os déis mutua felicidad y podáis cumplir con vuestra misión de frikidominación mundial.

Que lo que Dewey ha unido no lo separe el friki. O le arqueo las cejas.





[Gràcies a l'Anna per enviar-me les fotos!!!]

52 comentarios:

  1. ¿Invitaron también a Flash?

    ResponderEliminar
  2. Quí protagonitza i ha de protagonitzar de manera absoluta les bodes? Els nuvis (i sobre tot la núvia).
    Un arqueig de celles col·lectiu per al que va disfressat de Flash per intent de robar protagonisme!!! n'hi ha que no tenen vergonya!!

    ResponderEliminar
  3. Jejeje, però si va ser un detallàs!!! les invitacions de boda estaven protagonitzades per Flash, i no podia faltar al bodorri ;)
    I per molt Flash que haguès, el protanisme d'aquesta meravellosa núvia és absolut! ;)

    ResponderEliminar
  4. acolostico13/7/07 10:42

    Que peligro, en cuanto te pillan una foto, ale ya estan aquí los frikitecarios a descontextualizar...

    ResponderEliminar
  5. ¿Descontextualizar? en este caso me temo que no, sr. acolostico.
    Por un perro que maté...

    ResponderEliminar
  6. Cristina, ¿no te animas viendo a la novia tan guapa? XDDDDD

    ResponderEliminar
  7. Manu, tan guapo callaíto...Digo yo, ¿eso no se lo tendrías que comentar con otra persona? :ppppp

    ResponderEliminar
  8. enhorabona a tots dos!!!
    jo també estic de celebració. Avui torn a tenir Internet, s´informàtic s´ha dignat a ressetejar-me el router (jo no tenc clau) després de 20 dies....

    Cristina, ¿no te animas viendo a la novia tan guapa? XDDDDD
    i frikitecaris junior? t´animes? xDD

    ResponderEliminar
  9. s´ha dignat a ressetejar-me el router (

    No sé per què, era d'esperar...

    i frikitecaris junior? t´animes? xDD

    Els meus canaris, et refereixes? tots bé, gràcies. Menys en Zipi, que està una mica xof per la calor...:ppppp

    ResponderEliminar
  10. Va cristina, que volen dos pequefrikitecaris!!!!

    Vull més fotos Anna!!!

    ResponderEliminar
  11. Va cristina, que volen dos pequefrikitecaris!!!!

    Jo només dic qeu hi ha més frikitecaris en aquest bloc...eeeeh, Jaume?

    ResponderEliminar
  12. Un arqueig de celles col•lectiu per al que va disfressat de Flash per intent de robar protagonisme!!!
    Rosa, no pateixis...A la núvia no li podia robar ningú el protagonisme...Estava radiant!
    I va ser un a cerimònia molt bonica!
    I les fotos, Charly, em temo que seran aquestes... Les altres estan censurades! :-)

    Per cert, famiglia, aprofito per acomiadar-me...Avui és el meu últim dia! Marxo de vacances!!!!!!!!!

    Espero trobar-vos a la tornada.....

    ResponderEliminar
  13. Bones vacances, a disfrutar!!! ;)

    ResponderEliminar
  14. Jo només dic qeu hi ha més frikitecaris en aquest bloc...eeeeh, Jaume?
    la meva edta mental fa impossible tenir descendència. A més, no canviis de tema....

    ResponderEliminar
  15. les fotos, Charly, em temo que seran aquestes... Les altres estan censurades! :-)

    oh!!! nooo!! porfa les vull veure, vaaaa!!!

    Per cert, famiglia, aprofito per acomiadar-me...Avui és el meu últim dia! Marxo de vacances!!!!!!!!!
    A disfrutar al màxim Anna, vas a algun lloc?

    ResponderEliminar
  16. ¿eso no se lo tendrías que comentar con otra persona?
    ¿Juanma se vestiría de novia? No me lo pensaba...

    ResponderEliminar
  17. Si el de vermell estava per invitació dels nuvis, d'acord.
    És cert, la núvia es veu fantàstica.
    Jo vull veure les fotos censurades! ;PPPPPP
    Porfaaaaa... Sempre solen ser les millors

    ResponderEliminar
  18. És cert, la núvia es veu fantàstica.

    oh i tant!!!. i els invitats també XXDDDD ;p

    ResponderEliminar
  19. A disfrutar al màxim Anna, vas a algun lloc?
    A Siria i Jordània...pregueu pq el Líban no acabi de petar...que encara m'hauré de quedar allà!!!!

    I 4 dies a Eivissa...ara que hi ha fuel a l'aigua (si és que...estic d'un gafe...)

    ResponderEliminar
  20. Ep!! ves a molt de compte!!

    Una mica gafe si que ets ;)

    ResponderEliminar
  21. Tot el gafe que vulgueu, però quina enveja!!! :D

    ResponderEliminar
  22. eso no se lo tendrías que comentar con otra persona?
    ¿Juanma se vestiría de novia? No me lo pensaba...

    Si en vez de Flash tenemos de padrino a Sylar, yo me caso como queráis. :-PPPPP

    Mu bonitas las fotos. Enhorabuena, Jaume y Lourdes. :-))))

    ResponderEliminar
  23. Cualquiera tiene güipis de decirle que no al Sylar. Pero a mí no me invitéis con ese de padrino XDDDDD

    ResponderEliminar
  24. A ti te pondríamos de "hombre de las gafas"...:p

    ResponderEliminar
  25. ¿Para qué fecha el bodorrio?

    ResponderEliminar
  26. Pues ya podéis poner la lista de bodas XDDDD

    ResponderEliminar
  27. El 30 de febrero...

    uuuuuuuuhh, bodorrio, bodorrio !!!que fuerte,que fuerte ;). Vull fotooooosss B)

    Anna del teu viatge també

    ResponderEliminar
  28. Potser que abans mireu en el calendari en quin dia cau...

    ResponderEliminar
  29. No posis excuses, es farà i jo sortiré vestit d'spiderman XXDDD

    ResponderEliminar
  30. AL dia 30 de febrer

    ResponderEliminar
  31. Que hauria d'anar a Girona?

    ResponderEliminar
  32. Segur que ja has mirat quin dia de la setmana cau? no sé...

    ResponderEliminar
  33. XXXXDDDDD Sóc ruquet però no tonto.(cerc ;)) Si vols en la vostra boda jo d'spiderman, i tú en la meva d'estrella

    ResponderEliminar
  34. Vés, un despiste el podia tenir qualsevol...:DDDD
    D'estrella, jo? com no sigui fugaç...:ppppp

    ResponderEliminar
  35. d'estrella, d'estrella

    ResponderEliminar
  36. il·luminaràs a tohom la gent amb la teva presència

    ResponderEliminar
  37. No t'enganyis, jo em quedaré en un raconet molt tranquil.la prenent una copitxuela a la teva salut i a la de la teva dona i ningú sabrà que hi he estat...:p

    ResponderEliminar
  38. JAJAJA, t'asseguro que no passaries inadvertida.temps al temps :DDD

    ResponderEliminar
  39. A Siria i Jordània...pregueu pq el Líban no acabi de petar...que encara m'hauré de quedar allà!!!!

    I 4 dies a Eivissa...ara que hi ha fuel a l'aigua (si és que...estic d'un gafe...

    idò potser coincidim perquè tenc pensat anar a Jordània aquest Agost!!!
    Això d´Eivissa ha sigut en Matut** que ha fet un mal d´ull a algú...

    ResponderEliminar
  40. Ei, que a Eivissa hi ha fuel, però queden molts quilòmetres de costa neta.
    Si, Jaume Julià, algú ja ho havia pensat que hauria pogut estar cosa del mal d'ull del Mat*** o algú per l'estil.
    Espero que ho netegin aviat, que fa molt mal d'ulls...
    :((((

    ResponderEliminar
  41. Vull una disfressa de Flash! com mola! (l'hauran comprat o l'han fet per encàrrec?) (algú ho sap?)

    m'encanta!

    felicitats als nuvis (ho podria posar al seu blog però ja que estic aqui ho escric aqui)

    q guai tenir un friki-casament! jo si algun dia em caso decoraré el cotxe i el convertiré en núvol kínton jajajaja

    apa, bon cap de setmana!!!!

    ResponderEliminar
  42. ¿A Flash..?
    Ay que mal rollo.
    El último Flash (Bart Allen) acaba de morir en su comic ( Despues de que su Tio Barry Allen y su primo Wally West que le antecedieron en el uniforme estuviesen tambien criando malvas). El primogenito de la saga ( Jay Garrett) sigue en activo...
    Ningun *verdadero* friki habria invitado a Flash.
    Alguien que hace eso seria capaz de cualquier cosa ..com decir que Hal Jordan no es el unico autentico Linterna Verde.
    Aviso de Sanidad: si has entendido de que demonios trata este post debes revisar urgentemente tu nivel de Frikisterona en sangre.

    ResponderEliminar
  43. La veritat m'ha emocionat molt aquest post! Acabo de posar-me a revisar el correu, gràcies pel link Cristina, i per les fotos ANNA!

    QUINA EMOCIÓ!!!! Recordar aquell moment!

    La veritat, va ser el millor diá de la meva vida, i acompanyat (Ara si comptant amb vosaltres) de la millor gent que conec (Vosaltres inclosos formeu part de la festa)

    Gràcies a tots i continuaré amb la meva difusió del frikisme per arreu.

    PD per a arturo: Flash siempre seguirá vivo. Y es de los pocos personajes, que no son eternos como spiderman, ahora mismo Peter Perker tendrá unos...60 años? jejeje Me encanta flash, y seguirá conmiga, ahora si hasta mi muerte!

    Gracias Lourdes por todo tu amor!

    ResponderEliminar
  44. Guapos!!!!!!!
    Pero que guapos que guapos que sois!!!
    Muchas gracias!!! Fue una pasada! Ya sé que era mi boda, pero yo aluciné!

    Estaba super feliz y soy super feliz! El novio guapísimo y los invitados divinos!!!!!

    ResponderEliminar
  45. Nois, que m'emocioneu i em fareu plorar :) Petonets als dos i a escampar la felicitat com ho feu amb nosaltres ;)

    ResponderEliminar

 

Twitter

About