Frikitekedada a Mallorca

Pongámonos en contexto. Mallorca es una isla del meditarráneo que pertenece al Estado Español y que se caracteriza por estar habitada por rudos nativos. Tierra hostil para viajeros, exceptuando ingleses y alemanes que tienen la isla como feudo propio.

En este difícil escenario el viernes el aventurado Javier Leiva impartió un curso organizado por el ABADIB en la UIB, con la asistencia de múltiples personalidades del mundo de las bibliotecas.

Ana e Ivonne

Las expectativas eran enormes, en ciernes había otra frikitekedada por la dominación mundial de la que tanto se habla en este blog y que ya viaja allende mares.

Y como ya se sabe que siempre hay que ir a más, en Mallorca nos juntamos 5 comensales (más una invitada de honor), 3 mujeres maravillosas (entre ellas Wikitoria), el profe y el que suscribe.

Distinguireis a los hombres por sus brillantes ideas, ya me entendendeis...

Comensales de la frikitikedada

El escenario era también inmejorable, a las fotos me remito. Tenía todo lo que hace falta para convertir una gran cena en una velada olvidable, al menos por parte de algunos...

Que no falte cerveza

Al final pasó lo que tenía que pasar, cenamos, bebimos y nos fuimos a sobar como personas de bien. Bueno, no todos...

Jaume a My jeta project

Más documentos gráficos en:
Catorze
Flickr
Catorze.tv

NOTA ACLARATORIA 1: El texto es parco en palabras pero rico en enlaces, en esta vida siempre hay que elegir
NOTA ACLARATORIA 2: Traer un profesor de fuera a Mallorca y llevarlo a comer a un restaurante vasco -gran cocina la vasca- tiene tela (los indígenas no sabemos vendernos, jeje)
NOTA ACLARATORIA 3: Lo que sí podéis comprobar es cuán fielmente seguimos los cursos del sr. acolostico.


54 comentarios:

  1. Aaaaaay, qué caritas...XDDDDD

    ResponderEliminar
  2. acolostico5/11/07 10:18

    ùltimamente en este blog solo van apareciendo fiestorros, merendolas, comilonas y demás juergas...no se a que me recuerda...

    No se quejarán, vaya vidorra con esto de la dominación mundial...

    Pero así me gusta, qeu mis enseñanzas se propaguen, siempre bien fresquitas, eso sí...

    ResponderEliminar
  3. no se a que me recuerda...

    Uish, no caigo, no caigo...en realidad, todo se lo debemos a usted sr. acolostico, oh gran maestro de fiestorras...

    ResponderEliminar
  4. acolostico5/11/07 10:29

    mal vamos si yo soy el gran maestro...

    ResponderEliminar
  5. Primero Barcelona, ahora Mallorca y mañana... mañana el resto del mundo.

    BWHA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA

    ResponderEliminar
  6. Una dominiació mundial no pot començar amb sa panxa buida...

    ResponderEliminar
  7. Doncs mira..ara mateix no m'importaria gens gaudir d'una d'aquestes cervesetes (amb unes olivetes....)

    Una dominiació mundial no pot començar amb sa panxa buida...

    Evidentment! S'ha de gaudir del procés de planificació tan com del procés d'execució del pla!


    I per cert, sr. acolostico, prengui nota....Hi ha gent que posa fotos de gent al seu blog (valgui la redundundància) .... :-P

    ResponderEliminar
  8. Evidentment! S'ha de gaudir del procés de planificació tan com del procés d'execució del pla!

    Donç a veure quan ve a gaudir d'un d'aquests procesos ;-)

    ResponderEliminar
  9. Doncs a veure quan ve a gaudir d'un d'aquests procesos ;-)

    Jo encantada de venir! Però les agendes són mooooolt complicades.... El front anti-cuques em té molt okupada....

    ResponderEliminar
  10. Ai, sí! Les cuques maleides...

    ResponderEliminar
  11. Hi ha gent que posa fotos de gent al seu blog
    Calla no sigui que algun implicat em demani explicacions, en especial aquest de ses cervesses...

    ResponderEliminar
  12. A mi m'han xiuxiuejat a cau d'orella que aquest de les cerveses va tornar a casa una mica torradet...

    ResponderEliminar
  13. A mi m'han xiuxiuejat a cau d'orella que aquest de les cerveses va tornar a casa una mica torradet...

    Iep! Informació privilegiada "Off-the-record"??? Expliqui, expliqui....

    ResponderEliminar
  14. jijiiii, una que té "contactes"...:D

    ResponderEliminar
  15. acolostico5/11/07 14:11

    fotos de gente...si claro de gente que se tapa la cara para no salir...claro, claro...

    nada nada, que luego pasa lo que pasa

    ResponderEliminar
  16. Torradet? infundies!!!!! A mí m´han dit que aquest va arribar a les 12.30 a casa seva....
    Acolístico, això passa per agafar coses sense permís. Per això el millor és fer-ho un mateix.
    Ara, el cert és que encara no hem vist les cares dels coautors peninsulars... ja toca, no?

    ResponderEliminar
  17. Ara, el cert és que encara no hem vist les cares dels coautors peninsulars... ja toca, no?

    Ara t'escoltem!

    ResponderEliminar
  18. Vaig estar apuntet d'inscriure'm al curs del Javier Leiva i el tamps em va espantar (tanta pluja i vent que havia de fer... no és temps gaire amic dels vaixells)
    Llààààstimaaa. Poc més i surto jo a les fotos
    :DDDDD
    Méeéés birrraaa!!!
    (x cert, continuo de vancances :PPPP)

    ResponderEliminar
  19. "el tamps" no em va espantar, va ser el temps

    ResponderEliminar
  20. Jaume ha dit:
    Ara, el cert és que encara no hem vist les cares dels coautors peninsulars... ja toca, no?

    Anna ha dit:
    Ara t'escoltem!


    Ejem, podeu anar a qualsevol super i comprar una ampolla d'anís del mono. Hi surto retratat a l'etiqueta.

    I sobre la nostra editora en cap... Donç que sigui ella que es pronuncíi. Què caramb!

    ResponderEliminar
  21. uyyyy, ya no entendi... me perdi con el idioma!!!
    Saludos cordiales de Chile, que fotos eeeeeeeeehhhh!!!!!

    ResponderEliminar
  22. Amateurs ¬¬

    Està clar que cap Plà de Dominació Mundial pot eixir bé sense la ajuda d'un psicòleg que faci teràpia als Senyors del Mal...

    ResponderEliminar
  23. Benvolgut Algernon,

    Insinúa vostè que necessito teràpia? ara sí que vaig corrents a per l'ampolla d'anís del mono...

    Donç que sigui ella que es pronuncíi.

    A mí me encontraréis en la portada del Vogue. Besitoooossss...

    ResponderEliminar
  24. me perdi con el idioma!!!

    Para lo que hay que oir, tampoco es que te pierdas gran cosa ;)
    Ná, que por aquí medio exigen una foto nuestra...pero no nos vencerán...

    ResponderEliminar
  25. Insinúa vostè que necessito teràpia?

    Crec que es refereix a que no hem de perdre la motivació... o potser no.

    ResponderEliminar
  26. Si és així...l'hauríem de fer part de la dominació mundial, no sé...tu què hi dius, filosofillo? "comandos auxiliares"...

    ResponderEliminar
  27. Sí, no ha de faltar mai la motivació... però potser seria millor "comandos psico-auxiliares"

    ResponderEliminar
  28. podeu anar a qualsevol super i comprar una ampolla d'anís del mono. Hi surto retratat a l'etiqueta.
    Ja sabia jo que et conexia d´algun lloc xDDDD

    Cristina, pots especificar el nombre de la revista :)

    Sabeu que tota revolució comença amb el clamor popular. El poble ha parlat, a més de les 30 hores setmanals volen les vostres fotografies. Espero que no rebin el mateix tractament que les reials.

    Un respecte joer!!!

    ResponderEliminar
  29. pots especificar el nombre de la revista :)

    A totes elles. De tant en tant em vaig fent liftings i demés per canviar una mica l'estil, ja se sap...

    El poble ha parlat, a més de les 30 hores setmanals volen les vostres fotografies

    No cuela. Siga intentándolo. Ah, i a més de les 30 hores setmanals, jo vull no haver de treballar els divendres a la tarda i fer tots els ponts. Jo també ser demanar, què carai...

    ResponderEliminar
  30. jo vull no haver de treballar els divendres a la tarda i fer tots els ponts
    haver estudiat magisteri, jeje.

    No cuela. Siga intentándolo
    Ok, seguiré intentant-ho en contra de la mal denominada per mí mateix "revolució iconoclasta"...

    ResponderEliminar
  31. contra de la mal denominada per mí mateix "revolució iconoclasta"...

    Ves fent, sense estressar-te. Mentres vaig a fer-me la manicura...

    ResponderEliminar
  32. Així m'agrada! Que us cuideu molt i no deixeu de banda el menjar en totes les seves versions: líquides, sòlides... ;P
    Vaig molt enfeinada, però em fa contenta veure que aneu de festeta en festeta i tiro perquè em toca ;)

    No es pot començar la dominació mundial sense tenir les piles ben carregadetes...del que sigui...
    Salut!

    ResponderEliminar
  33. A veure si un dia t'apuntes, Mar, que ja toca :p

    ResponderEliminar
  34. Oi si! la veritat és que em feu dentetes...però vaig de feina fins al capdamunt... però prometo que més endavant intentaré baixar i provar el menjat japonés. Només l'he tastas un cop i em va agradar molt!
    Dijous tinc una prova de tècnic bibliotecari a la UB (no sé ben bé que poden preguntar, perquè és ben curiós que la majoria d'Universitats penjen el temari que sortirà al concurs a la seva pàgina web i en canvi la UB no...un pèl estrany oi? però bé aniré a veure que tal...;P

    ResponderEliminar
  35. Ànims i que vagi bé :) Dic jo que és un bon motiu per anar sopar tots plegats: que ja has fet la prova, no? si en realitat qualsevol excusa és bona...

    ResponderEliminar
  36. Tens tota la raó! Allò important és quedar i passsar-ho bé!
    prometo comentar que tal funciona la administració de la UB ;P

    ResponderEliminar
  37. Segur que ens faries un favor a més d'un. I a més, tindríem notícies teves, que ens tens un pèl oblidats darrerament...(que aquí no diem res, però us fitxem cada dia...)

    ResponderEliminar
  38. Snif, snif...tens tota la raó, però en defensa meva haig de dir que us llegeixo cada dia encara que no sempre pengi comentaris...

    És que sou una alegria per agafar amb ganes el dia!!!

    ResponderEliminar
  39. Et perdonem pel teu to abraçanenúfar-sentimentalista (però que filosofoenparo no ho llegeixi, que sinó vas a la foguera de cap...)

    ;)

    Tu ànims que nosaltres estem a peu del canó :)

    ResponderEliminar
  40. Ui si! ara no hi pensava...espero que no m'ho tingui en compte...
    Tan esforç en millorar l'arqueig de celles i ara he perdut punts amb un moment... mecatxis!!! XDXDXD

    ResponderEliminar
  41. No s'ha de baixar la guàrdia mai...

    ResponderEliminar
  42. Tens tota la raó, d'aquí a la pèrdua de respecte dels usuaris només hi ha un pas i això si que no pot pas ser, de cap de les maneres!!! ;P

    ResponderEliminar
  43. prometo comentar que tal funciona la administració de la UB ;P
    Així doncs has aprovat? Enhorabona idò!!!!

    ResponderEliminar
  44. Jaume, m'alegra que ja t'hagis pogut recuperar. Hi va haver un moment en què no ho vaig creure possible, uffff! :-P

    Gràcies pel post i per l'estada. Per a mi va ser molt agradable i em vaig sentir ben bé com si estigués a Bilbao ;-)

    ResponderEliminar
  45. "Així doncs has aprovat? Enhorabona idò!!!!"

    Noooooooooo Jaume! Dijous hi ha la prova, però no hi tinc gaires esperances...enlloc s'ha publicat cap temari quan les altres Universitats (Pompeu, UAB, U Rovira Virgili) si que ho fan... Per tant tampoc sabia ben bé que mirar-me, fora de la pàgina web de la biblioteca de la UB...
    Em referia al funcionament de les proves per si pot interessar a algú...

    Però de totes maneres gràcies pels ànims!!! ;P

    ResponderEliminar
  46. sort Mar per l´examen idò :),

    Javier, veig que vares notar l´alergia que em provoquen les "papates bravas".
    De totes formes no puc més que felicitar-te públicament per haver-te atrevit amb el frit mallorquí i la sèpia amb sobrassada a un restaurant basc...

    ResponderEliminar
  47. Això em recorda, Jaume, que un dia t'hauré de sobornar perquè m'enviïs una mica de sobrassada mallorquina de la bona...yum yum...

    ResponderEliminar
  48. Tinc un estómac valent :-)

    ResponderEliminar
  49. Aquest restaurant és el Botxo, sense dubte. He anat algunes vegades, i el record (fins on la consciència alcoholitzada ho permet) és molt positiu.

    Espero aconseguir algun dia en una biblioteca: les condicions laborals que presenta el col·lectiu són francament envejables.

    ResponderEliminar
  50. es condicions laborals que presenta el col·lectiu són francament envejables.
    No ho diguis en veu alta o et mossegarà algú xDD. Crec que els bibliotecaris i/o documentalistes som gairebé del club dels mileuristes...

    ResponderEliminar
  51. No ho diguis en veu alta o et mossegarà algú xDD

    Grrrrr...GRRRRRRRR...¡¡GRRRRRR!!

    ¿Així més o menys? :p

    ResponderEliminar

 

Twitter

About