A mí me daban dos

Un supermercado (uno cualquiera) es un gran ejemplo del márqueting directo al que nos someten: descuentos en productos de temporadas anteriores, el picoteo gratuito de algunos productos o el 2 por 1. Más de una vez se ha dicho que la biblioteca -márquetísticamente hablando- no es un centro cultural que sólo genera pérdidas económicas, sino una empresa a la que publicitar. Y tenemos que aprender, y pronto, so pena de caer en la obsolescencia como producto caduco y amarillento que recuerda vagamente el papel, o con el riesgo de reconvertirnos y reciclarnos en cuatro ordenadores conectados a Google. Probablemente eso haría feliz al común de los usuarios, pero nosotros lo sufriríamos en nuestras delicadas y sensibles carnes.
Manos a la obra. ¿Qué vende? ¿la mojigatería? no. ¿sexo? sí. ¿Qué estrategia a seguir? El 2 por 1, por supuesto. Hay que hacer que nuestra campaña corra de boca en boca.




[Gracias a Rosa por enviármelo]

45 comentarios:

  1. ¡Qué gran *incitación* a la lectura! ¡Me voy *corriendo* a la feria! :-PPPP

    ResponderEliminar
  2. Aneu "corrents" a llegir llibres de massatges thailandes per exemple ;D, marranots, marranots....es clar que si XDD

    ResponderEliminar
  3. Uy, el masajito thailandés...però si jo només ho deia perquè al Cuerpomente d'aquest mes surt un reportatge i té bona pinta...tan pudorosa com sóc i m'acuses de marranota, ai vés...

    ResponderEliminar
  4. Cuerpomente és una revista?val la pena quins temes tracta?

    ResponderEliminar
  5. acolostico6/6/07 10:24

    pero que coj.... anuncian???

    ResponderEliminar
  6. Cuerpomente és una revista?val la pena quins temes tracta?

    Fes-hi un cop d'ull:

    http://www.cuerpomente.es/index.jsp

    Tracten nutrició, dietètica, salut, etc. És una de les revistes més consultades de les biblioteques.

    ResponderEliminar
  7. Uy, pues me leeré el reportaje, a ver si lo asimilo bien. :-D

    ResponderEliminar
  8. Ya te lo pasaré...es un masaje a hacer en pareja...

    ResponderEliminar
  9. L'hauré de comprar a veure que tal aquest massatge. Té bona pinta la revista.

    Ahir van fer al canal 33 un reportatge de nenes de 10 a 12 anys anorexiques, és una desgracia que pensin de la manera que vaig veure en el reportatge, creien que l'aigua engreixava!!!

    ResponderEliminar
  10. Ho vaig veure una estona..se't queia l'ànima als peus. Ni tan sols por a morir...

    ResponderEliminar
  11. si realment és trist,de difícil curació ja que tenen un greu problema mental

    ResponderEliminar
  12. Manos a la obra... Hay que hacer que nuestra campaña corra de boca en boca.
    Andevé, marditoh roedoreh... Poned un logo en el blog de para mayores de 18 años.

    ResponderEliminar
  13. Manos a la obra... Hay que hacer que nuestra campaña corra de boca en boca...
    Que fuerte, que fuerte aquí hay tomate el manu està xurrascao ;)

    ResponderEliminar
  14. Es lo que tiene la paternidad :DDD

    ResponderEliminar
  15. Ejke no leeis las noticias... Calentamiento global, cambio climático, este verano se prevé tan caluroso como el del 2003.

    El Libro Gordo de Manu entretiene, el Libro Gordo de Manu enseña ;-)

    ResponderEliminar
  16. El Libro Gordo de Manu entretiene, el Libro Gordo de Manu enseña ;-)...

    Quin crack aquest manú

    ResponderEliminar
  17. Déu meu...tanta lectura i tanta pantalla d'ordinador m'està matant...He d'anar a l'oculista...Veig doble!

    ResponderEliminar
  18. Ja veig que a tu de petita no et donaven dos, Anna...:DDD

    ResponderEliminar
  19. No...de petita no... :-P

    Ui, Cristina...però tu què carai llegeixes a "Cuerpomente"????!!!

    ResponderEliminar
  20. No...de petita no... :-P

    Si ho haguesin fet, ara no hauries d'anar a l'oculista :pppp

    tu què carai llegeixes a "Cuerpomente"????!!!

    Doncs no res, el que ells publiquen, algun reportatge sobre la importància d'un bona digestió, l'índex glucèmic...:p

    ResponderEliminar
  21. Ui, a veure si el publicista és el mateix que aquest...

    http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=412843&idseccio_PK=1050

    ResponderEliminar
  22. Ui, a veure si el publicista és el mateix que aquest...

    Crec que anem de capa caiguda, cada dia hi ha més irritabilitat i menys sensibilitat, la mentalitat puritana ens està dominant, espero que no arribem als nivells dels yanquis

    a importància d'un bona digestió, l'índex glucèmic...:p

    Es que un s'ha de cuidar, recordo haver-la comprat fa temps que regalaven un llibre d'estiraments realment útil

    ResponderEliminar
  23. Ui, doncs fa un parell de mesos donaven un llibre amb receptes vegetarianes que yum yuuuuuuuuum!!!!

    cada dia hi ha més irritabilitat i menys sensibilitat,

    I també anem al recurs fàcil. El sexe ven, doncs apa, ració doble...

    ResponderEliminar
  24. donaven un llibre amb receptes vegetarianes que yum...

    òndia que ve si ho arribo a saber..saps cada quan donen llibres?

    El sexe ven, doncs apa, ració
    doble...

    si que ven, s'abusa del sexe per vendre?si, però quin és el límit d'un anunci sensual i un que falti a la sensibilitat?És molt complicat, ja que la imaginació és lliure

    ResponderEliminar
  25. ¿Pa'leer Cuerpomente hay que ver doble? Andevé, vaya lecturitas... ¿Ejke no tenéis a mano prensa seria, como la del corazón o la deportiva?

    ResponderEliminar
  26. saps cada quan donen llibres?

    Ni idea, la veritat. La majoria de vegades senzillament m'ho trobo a l'anar a comprar-la...

    si, però quin és el límit d'un anunci sensual i un que falti a la sensibilitat?

    Que li diguin a...eren els d'Armani l'anunci que van haver de treure? ara no recordo...ups!

    ResponderEliminar
  27. ¿Pa'leer Cuerpomente hay que ver doble?

    Hay que tener mucho zen...es zenzasioná :DDD

    ¿Ejke no tenéis a mano prensa seria, como la del corazón o la deportiva?

    Si te sirve la Revista Jurídica de Catalunya...

    ResponderEliminar
  28. No, no me sirve la prensa sensacionalista y amarilla

    ResponderEliminar
  29. Hay que hacer que nuestra campaña corra de boca en boca.
    procuraré tenir-la tancada idò...

    ResponderEliminar
  30. procuraré tenir-la tancada idò...

    No ho aconseguiràsssss...

    ResponderEliminar
  31. No ho aconseguiràsssss...
    Que insinues....?

    ResponderEliminar
  32. Que li diguin a...eren els d'Armani l'anunci que van haver de treure?

    Dolce&Gabbana...Campanya súper exitosa...Ni en els seus millors somnis haurien imaginat tantes portades de diaris parlant de la seva firma....

    ResponderEliminar
  33. Ejke no tenéis a mano prensa seria, como la del corazón o la deportiva?

    Serveix el DOGC???

    ResponderEliminar
  34. No us queixeu que pitjor és rebre la "Revista de defensa" cada mes encara que m'agafi urticària només de veure-la...
    Sort que quasi bé cada mes sofreix algun tipus "d'agressió" i no tinc ni temps de col·locar-la amb les altres, ai ves! ;-)

    ResponderEliminar
  35. Em sobra un exemplar de la "lletres" de l'IEB. Ens n'enviaren dos, tot va duplicat amb aquesta gent.
    Uep, que el contingut és seriós, només s'han amollat la melena amb la portada.

    ResponderEliminar
  36. ¿Revista de defensa? ¿conté informació sobre com defendre's dels usuaris? :D

    ResponderEliminar
  37. Dolce&Gabbana...Campanya súper exitosa...

    Sí, cert! Gràcies! Haurà estat molt exitosa, però si la gent té tanta memòria com jo, haurà durat un suspir...:p

    ResponderEliminar
  38. Uep, que el contingut és seriós, només s'han amollat la melena amb la portada.

    Se l'han deixada anar molt, i ja va bé. Com a mínim mostra cert atrivament atípic en segons quins àmbits :)

    ResponderEliminar
  39. ¡Jopetas! ¿Defensa envía sus publirreportajes a las bibliotecas? Juas, juas... ¿Por si alguien pica y se alista?

    ¿El DOGC? Mejor el BOE, bocato di cardinale.

    ResponderEliminar
  40. Yo guardo un recuerdo entrañable del BOCM.

    ResponderEliminar

 

Twitter

About